Kalite Politikası

Müşteri memnuniyetini sürekli sağlayacak kalitede ürünler sunarak, performans ve rekabette üstün başarımızı devam ettirmektir.

Öncelikli hedefimiz, sektörde "müşteri memnuniyetini" sürekli sağlayacak kalitede ürünler sunarak, performans ve rekabette üstün başarımızı devam ettirmektir.
Gelişen teknolojilere paralel olarak müşteri istek ve beklentilerini zamanında tespit ederek, müşterilerine bu beklentileri sağlamakta, uluslararası standartlara uygun ürünler sunmaktadır.
Eğitimli, yaratıcı, katılımcı ve sürekli gelişmeye açık çalışanlarının ve tedarikçilerinin sürekli ve ortak çalışmasıyla, müşterilerinin değişen ve gelişen ihtiyaçlarını anlayarak süreçlerini bu doğrultuda geliştirmektedir.
Tüm faaliyetlerinde, doğaya, devlete, müşteriye, personele ve rekabete saygılı ve dürüst davranmaktadır.
Personelin eğitim ihtiyaçlarını karşılayacak, çağdaş yönetim esaslarını benimseterek, şirkete olan güven ve bağlılığını arttıracak, gelişen teknolojiyi takip etmelerinde yardımcı olmaktadır.
Şirket Yönetimi Müşteri Memnuniyetini'nin sürekliliğini sağlamayı, bu esaslar doğrultusunda Kalite Yönetim Sistemini sürekli iyileştirmeyi ve gerekli olan kaynakların kullanılmasını sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışmalarını desteklemektedir.
Kayra Hakkında

EDK sektöründeki bütün güç rezervlerini başarıya endeksleyen Kayra, 'İnsan ve Sistem' arasında kurulan ideal dengenin, başarıyı garantileyen stratejik bir sentez olduğu anlayışıyla hareket etmektedir.

Devamı
Hizmetlerimiz

Otel ve Turistik işletmelerden eğitim kurumlarına, alışveriş merkezlerinden askeriye ve hastanelere varan geniş yelpazede hemen her sektöre temizlik ve gıda ürünleri alanında hizmet vermekteyiz.

Devamı
Markalar

Kendi imalatımız olan Arriva ve çatımız altında topladığımız Diversey, 3M, Nestle, Doğuş, Lipton, Pekşeker, Kurukahveci Mehmet Efendi ve daha birçok markayı görmek için sayfamızı inceleyiniz.

Devamı